ZOOM-ARABIA

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
ZOOM-ARABIA

zoom

الان البث التجريبى لراديو زووم
الراديو لا يعمل الا على Internet explorer

zoom-arabia
http://87.117.196.97:7296

3 مشترك

أيه رائيكم كلكم

احمد العمده 2010
    عضو ذهبى
    عضو ذهبى

ذكر
    احترام قوانين المنتدى : أيه رائيكم كلكم 18536610

أيه رائيكم كلكم Empty أيه رائيكم كلكم

مُساهمة من طرف احمد العمده 2010 الثلاثاء فبراير 12, 2008 9:30 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

نشوف الموضوعو الأول وبعدين نشوف ايه رائيكم ورائي
    قال أحمد ناجي مدرب حراس مرمى الأهلي إن عصام الحضري تلقى عرضا للعب في أحد الأندية الأوروبية دون الإفصاح عن اسمه، فيما أكد المحلل الكروي خالد بيومي أن العرض من أرسنال الإنجليزي وبمقابل يصل إلى 15 مليون جنيه إسترليني.

وكشف ناجي في تصريحات لـFilGoal.com يوم الثلاثاء عن أن العرض لازال شفهيا، مشيرا إلى أن النادي طلب الحصول على عرض رسمي للبت فيه.

من ناحية أخرى، أكد بيومي أن العرض الذي تلقاه الحضري من أرسنال يوازي 170 مليون جنيه مصري.

وقال بيومي لـFilGoal.com إنه علم بالعرض من مصادر خاصة قريبة من نادي أرسنال، مفيدا بأن العرض الرسمي سيصل للنادي الأهلي خلال أيام.

من جانبه قال عدلي القيعي مدير التسويق والاستثمار بالنادي الأهلي أن النادي لم يصله أي عرض رسمي لأي لاعب حتى الآن، مضيفا "لو وصل عرض رسمي بهذا الرقم فلن نتردد في الموافقة عليه فورا".

يذكر أن الحضري حصل على لقب أفضل حارس مرمى في بطولة كأس أمم إفريقيا والتي اختتمت بغانا للمرة الثانية على التوالي.

انا بصراحة من حبي لي الحضري أتمني من كل قلبي انه يحترف وكمان فريق الأرسنال ده من أكبر الأندية في الدوري الأنجليزي وصاحب انجزات كبيرة وهو اول الدوري
    فابصراحة انا من رائي اننا نسيب عصام الحضري يحترف في الأرسنال بي اي مبلغ حتا لو بي بلاش ده هيكون شرف لي الكورة المصريه في الخارج وانا أعتقد أكيد مليون في المية ان عصام الحضري لو أحترف هيكون الحارس الأساس لي ارسنال لسبب ارسنال تشتكي من حارس ليمان وضعف مستواة
    وانا شايف ان الأهلي يوافق علي بيع عصام الحضري وأبو تريكة لسبب انهم هايجي ليهم أفضل عروض أحتراف وأنا شايف مبلغ الي جي في الحضري هينعش جزينة الأهلي ويجب لعيبة من الخارج ويجيب لعيبة صغيرة السن وكمان يرمه بقا العيبة الكسر امثال أحمد عادل ومحمود سمير الي موقع الا الأهلي بيقول ان العيب اقل من المتوسط
    وانا شايف ان الأهلي لزم يأخد الخطوة دي علشان يقدر يجب لعيبة أجانب قوية تعرف ان الدوري المصري دوري قوي بيتابعة كل الدوريات الكبيرة وان شاء الله نشوف الحضري في ارسنال أو تشيلسي او المان يونيتد او ليفر بول
    وإن شاء الله نشوف ابو تريكة في أفضل الفرق الأسبانية ان شاء الله
    وهيكون مكسب لي الأهلي قبل المكسب لي العيبة
    انا شايف ان الاهلي بي فلوس الحضري بس المذكورة يبقا اغني نادي في افريقيا ومش بعيد اغني نادي عربي

khaled_dwidar
    khaled_dwidar
    مدير عام المنتدى
    مدير عام المنتدى

ذكر

أيه رائيكم كلكم Empty رد: أيه رائيكم كلكم

مُساهمة من طرف khaled_dwidar الثلاثاء فبراير 12, 2008 9:34 pm

ياريت يكون الكلام دة صح هيا بالنسبة ليا مش حكاية فلوس انما لما لاعيب مصرى يطلع يلعب برة اكيد بتحس انك فرحان عشان الاعيب بيلعب باسم بلدة ولا اية
    احمد العمده 2010
    عضو ذهبى
    عضو ذهبى

ذكر
    احترام قوانين المنتدى : أيه رائيكم كلكم 18536610

أيه رائيكم كلكم Empty رد: أيه رائيكم كلكم

مُساهمة من طرف احمد العمده 2010 الثلاثاء فبراير 12, 2008 9:39 pm

صح
    mody_2008
    عضو فضى
    عضو فضى

ذكر