ZOOM-ARABIA

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
ZOOM-ARABIA

zoom

الان البث التجريبى لراديو زووم
الراديو لا يعمل الا على Internet explorer

zoom-arabia
http://87.117.196.97:7296

5 مشترك

موضوع غريب جدا ع

Ali Mohsen
    Ali Mohsen
    عضو ذهبى
    عضو ذهبى

ذكر
    اعلام الدول : Egypt
    احترام قوانين المنتدى : yea i will
    احترام قوانين المنتدى : موضوع غريب جدا  ع Uoa_ao10

موضوع غريب جدا  ع Empty موضوع غريب جدا ع

مُساهمة من طرف Ali Mohsen الجمعة أبريل 25, 2008 12:26 am

السلام عليكم

نحن فى هذا المجتمع فهو مجتمع العصر الحديث فالعصر الحديث يميز بينما المال والنجاح والتفوق لكن فى العصر

الحديث انتشار الفساد فهو التلفزيون انتشار المخدرات عن طريق التلفزيون يعنى التلفزيون خطر على الاطفال وخطر الاطفال على مشاهدة التفلزيون وهو السن الصغير لكن نعلم ان القنوات المصرية تكون لجميع فاسدا مثل قناة مليودى

قناة ملك الفساد هذا الاعلان على قناة مليودى فاسدا لكن اليوم مجتمع العصر الحديث

احنا كا انسان نسينا من يحاسبنا ونسينا على الصلاة ودنيا ماشية بالاغانى علشان كدا ياجماعة انتم فاكرين الدنيا ماشية بس عرفك الانتا بتعملة دا وكثرة الشتايم اولا نستفاد انك قلت بس حاجة واحدة نسينا ربنا

الفساد يظهر على التلفزيون لان التلفزيون هو الذين يعلمونا الفساد هى مفيدة فى حاجة قدمتنا علمتنا يعنى خليتنا نتقدم نعرف المعلومات بس اهم حاجة فى التلفزيون مفيد فى المشاهدة فهو الثقافة _ الرياضة _ العلم - الفنية -البرامج المفيدة

انا احب هعرفك لما فى الفيلم وحاجة وسخة يتعلمها يعنى حاجة مخدرات دا تعلمك تلقتك ودا غلط ياشباب لان الشعب المصرى طيب بس نقول اية علشان مصر انتشرت الفساد هو طريقة واحدة فهو السياح الاجانب علمتنا الفساد بس بنجيب الفلوس بنحب نعرف عايشين على واحد واثنين عصفير بيطير وانتا بطير لكن موضوع الفساد انتشرت فى عصر الحديث لكن الشعب مصرى كان زمان ايام الدولة الاسلامية كانت بس مصرين انتشروا عند الطريق الفراعنة والسياح بس احب اعرفكم احنا بضحك على بعض انا عايز هوضحك ازاى تخلى اهلك تفرح بقى اهلك تسعد بيك فهو النجاح والتفوق والعمل الممتاز الدنيا احنا عايشينة دنيا صعب امتى هتكونوا كويسين امتتتتتتتتتتتتتتتى

بقالنا كتير الشتايم يظهر بس انا كنت بشتم بس بطلت الواحد زهق على يحصل فكرة الفساد دا غلط عليكم وعلى مجتمع احنا متجمع فى العصر الحديث

اولا الفساد دواقتى افلام وسخة وياريت هقولك

حين الميسرة كلب هذا الكلاب الكافرة لان الحكومة المصرية زبالة تعرفوا انة تلاقى سمية خشاب تقعود على السرير ولما الاطفال تبص عليها تتعمل الفساد انها كافرا وعرفكم انها قلبها جوها اسود ازاى تعمل كدا دا خطر وازاى المخرج يضيع صنعاتها

انا عايز هقول حاجة حسن نفسك يا انسان حسن نفسك لان مممكن لو طلعت وساخة ممكن توقع عليك فى الطريق انتا لزم ترجع فى الاول بسس\ ياشباب لو خلينا ماشيين بالطريقة دا وسسساخة ساعدا فلوسك هضيع هتندم نفس تقبلوا تحياتى
    ياريت نتعلم الحاجات الطيبة وتخلى قلبك مرتاح فهو الصلاة والزكاء والعلم ومعاملة الوادين لكن انتا فاسد هتابل ربنا فى الطريقة دى هتقابل الشكل دا يعنى دا ينفع ياخى اتقى الله والله لو اتحسنت هترجع راجل بسسس نعمل اية هقول طريقة الدنيا مازالت الدنيا بخير بس حاجة بس دنيا الجنة ودنيا نار كلة هيتحاسب بالطريقة دى
    احمد العمده 2010
    عضو ذهبى
    عضو ذهبى

ذكر
    احترام قوانين المنتدى : موضوع غريب جدا  ع 18536610

موضوع غريب جدا  ع Empty رد: موضوع غريب جدا ع

مُساهمة من طرف احمد العمده 2010 الجمعة أبريل 25, 2008 11:15 am

شكرا على الموضوع
    {M.A.R.A.M}
    {M.A.R.A.M}
    ادارة المنتدى
    ادارة المنتدى